Archív
Vyhlásenie výberového konania č. 3/2017 na pozíciu profesionálny rodič
Vyhlásenie výberového konania 1/2016
Kraj: Banskobystrický
Detský domov „Margarétka“, Vajanského 71, 98401 Lučenec
Výberové konanie číslo: 1/2016
Názov pozície: Profesionálny rodič
Počet voľných miest: 2
Organizačný útvar: Detský domov „Margarétka“, Vajanského 71, 98401 Lučenec
Miesto výkonu práce: Detský domov „Margarétka“, Vajanského 71, 98401 Lučenec – domácky zamestnanec
Hlavné úlohy:
Profesionálny rodič (ďalej PR) osobne zabezpečuje v plnom rozsahu po stránke výchovnej, sociálnej, vzdelávacej a zdravotnej 24 hodín denne starostlivosť o dieťa v mieste výkonu práce, ktorým je jeho adresa trvalého pobytu.
Požiadavky na zamestnanca:
Požadované vzdelanie uchádzača: úplne stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti: nevyžadujú sa
Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: bezúhonnosť, zdravotná spôsobilosť, pozitívny vzťah k deťom, skúsenosti s výchovou detí, dobré rodinné zázemie, odolnosť voči záťaži a stresu,
Požadované odborné znalosti: certifikát z prípravy na výkon profesionálneho rodičovstva,
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Detský domov „Margarétka“, Vajanského 71, 984 01 Lučenec
Tel: 0910 442 484 , Mgr. Martina Petrochová, psychológ
E-mail: ozdostojnyzivot@gmail.com
Uchádzač o zaradenie do výberového konania predloží osobne alebo poštou do dňa 30.11.2016 :
a) Žiadosť o zaradenie do výberového konania s uvedením čísla výberového konania, ktoré je 1/2016.
b) fotokópia vysvedčenia, diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
c) fotokópia dokladu o splnení osobitného kvalifikačného predpokladu podľa osobitného predpisu,
d) fotokópia dokladu o absolvovaní prípravy na profesionálne vykonávanie náhradnej starostlivosti v rozsahu 40 hodín, prípadne o absolvovaní prípravy na profesionálne vykonávanie náhradnej starostlivosti najmenej v rozsahu 60 hodín,
e) profesijný štruktúrovaný životopis s uvedením celkovej doby dosiahnutej praxe,
f) výpis z registra trestov, vrátane výpisu z registra trestov partnera nie starší ako 3 mesiace,
g) písomný súhlas partnera na výkon PR,
h) doklad, prípadne čestné prehlásenie preukazujúce že nehnuteľnosť uchádzača spĺňa podmienky zákona č.124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov a iné s tým súvisiace platné bezpečnostné predpisy,
i) písomné čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvádzaných v žiadosti,
j) motivačný list,
k) súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a zmene a doplnení niektorých zákonov
Žiadosť o 2% daň
Dovoľujeme si Vás osloviť so žiadosťou poukázať 2% z Vašich daní v prospech OZ "Za dôstojný život". Zároveň ďakujeme všetkým, ktorí ste nás v minulom roku podporili a veríme, že aj v tomto roku sa rozhodnete prispieť na náš účet.
Tlačivá k stiahnutiu: 2% DAN - OZ ZA DOSTOJNY ZIVOT.rtf (93,6 kB) Potvrdenie o zaplatení dane.doc (38 kB)
Otváranie obálok s ponukami
OZ "Za dôstojný život" – Lučenec, realizátor projektu: Zvýšenie kvality poskytovaných služieb mimovládnych organizácií prostredníctvom vzdelávania zamestnancov a dobrovoľníkov, ITMS projektu: 27140130184 oznamuje, že
dňa: 31.10.2011
v čase od: 13:00 hod.
miesto: Občianske združenie
„Za dôstojný život“,
Vajanského 71, 984 01 Lučenec
sa uskutoční otváranie obálok s ponukami vo verejnom obstarávaní VO-SIA-01/2011 - pre vypracovanie diela „Stratégia štandardov kvality poskytovaných sociálnych služieb“.
Výzva na predloženie ponúk
OZ Za dôstojný život v rámci realizácie projektu „Zvýšenie kvality poskytovaných služieb mimovládnych organizácií prostredníctvom vzdelávania zamestnancov a dobrovoľníkov“ vyhlasuje :
1. Výzvu na predkladanie ponúk na obstaranie služieb: Vypracovanie diela - Stretégie štandardov kvality poskytovaných sociálnych služieb. Súťažné podklady: VO - stratégia štandardov kvality sociálnych služieb.doc (284,5 kB)
2. Výzvu na predkladanie ponúk na obstaranie tovarov: Notebook a Multifunkčné zariadenie. Súťažné podklady: VO - notebook, multifunkčné zariadenie.doc (70 kB)